V dnešní digitální době se stále více softwarových produktů, programů a služeb prodává prostřednictvím elektronických licencí, které lze zakoupit online přes elektronické obchody. Tento proces je rychlý, pohodlný a často i levnější než klasický nákup fyzických nosičů. My eHelpDesk licence nabízíme také přes e-shop software.cz. Licence je možné zakoupit zde […]
Vytvoření znalostní báze
V horním panelu vyberte z nabídky „Znalostní báze“ a klikněte na „Přidat znalostní bázi“. Vyplňte název, popisek, práva skupin a uživatelů a pro přidání vše uložte. Po vytvoření je možné znalostní bází upravovat, smazat či přiřadit kategorii.
Vytvoření priorit
Pro přidání nové kategorie přejděte do sekce „Helpdesk“ na horním panelu a vlevo dole otevřete „Priority“. Dále pak pokračujte „Přidat prioritu“. Vyplňte název a popisek priority. Pro přidání vše uložte.
Vytvoření SLA
Pro přidání nové kategorie přejděte do sekce „Helpdesk“ na horním panelu a vlevo dole otevřete „SLA“. Dále pak pokračujte „Přidat SLA“. Vyplňte název, popisek, dobu pro převzetí, dobu pro odbavení (pozn.: doba pro odbavení musí být větší nebo rovna době pro převzetí). Pro přidání SLA vše uložte.
Vytvoření typu
Pro přidání nové kategorie přejděte do sekce „Helpdesk“ na horním panelu a vlevo dole otevřete „Typy“. Dále pak pokračujte „Přidat type“. Vyplňte název a popisek typu a pro přidání jej uložte.
Vytvoření kategorie
Pro přidání nové kategorie přejděte do sekce „Helpdesk“ na horním panelu a vlevo dole otevřete „Kategorie“. Dále pak pokračujte „Přidat kategorii“. Vyplňte název a popisek kategorie a pro přidání vše uložte.
Vytvoření skupiny uživatelů
V horním panelu vyberte z nabídky „Skupiny“ a klikněte na „Přidat skupinu“. Vyplňte název skupiny a její popisek a vyberte uživatele, které do ní budou patřit. Pro přidání v nové skupiny vše uložte.
Vytvoření uživatele
V horním panelu vyberte z nabídky „Uživatelé“ a klikněte na „Přidat uživatele“. Vyplňte profil uživatele a pro přidání nového uživatele vše uložte. Nový uživatel se zobrazí v sekci uživatelé a je možné jej upravit nebo smazat.
Vytvoření helpdesku pro novou firmu
Pro vytvoření nového Helpdesku vyberte z horní nabídky „Helpdesk“. Dále v pravé části klikněte na „Přidat helpdesk“. Nastavte specifika Vašeho nového helpdesku a pro přidání nového Helpdesku vše uložte. Nastavení Helpdesku: Název Hepldesku Popisek Helpdesku Aktivní Nastavení práva Inspektora pro uživatele Nastavení práva Inspektora pro skupinu uživatelů Nastavení […]
Zapomenuté heslo
Klikněte na tlačítko „ZAPOMENUTÉ HESLO“ v pravém dolním rohu přihlašovacího okna. Do pole „E-MAIL“ vložte svůj email a klikněte na „POSLAT“. V emailu, který jste od systému obdrželi, klikněte na přiložený odkaz. Tento odkaz Vás nasměruje na nové okno, kde je potřeba vyplnit Vaše nového heslo a heslo pro […]