Problémy s PPP protokolem a problém s připojením na VPN v důsledku rozdílné autentizace na serveru a u klienta.
„Chyba 732: Your computer and the remote computer could not agree on PPP control protocols.“
„Chyba 734: The PPP link control protocol was terminated.“
„Chyba 812: The connection was prevented because of a policy configured on your RAS/VPN server. Specifically, the authentication method used by the server to verify your username and password may not match the authentication method configured in your connection profile. Please contact the Administrator of the RAS server and notify them of this error.“
Jedním z hlavních příčin pro tyto chyby (732, 734) je, že pouze povolený autorizační protokol nakonfigurovaný na VPN serveru (nebo na Radius serveru) je MS-CHAP a VPN klient je Windows Vista nebo vyšší operační systém (například Windows 7).
Pozn.: Kvůli bezpečnostním důvodům byl MS-CHAP odebrán z Windows Vista a vyšších operačních systémů, a proto spojení selže.
Chyba 812 nastane, když je autentizační protokol nastaven přes NPS ( Network Policy and Access Services) stejně jako u chyb 732, 734.
Řešení:
Nakonfigurujte bezpečnější autentizační protokol, jako třeba MS-CHAPv2 nebo EAP, ověřující na straně serveru, který ale odpovídá nastavení na straně klienta.
Klíčová slova: Autentizace, Autentizační protokol, PPP protokol