eHelpDesk
  • Znalostní báze
  • Co je eHelpDesk?
  • Návody
  • Reference
  • Kontakt
  • Přihlaste se

Návody

Návody potřebné na obsluhu eHelpDesku

Hledání konkrétních požadavků

  • Publikováno 23 února 2015
  • Od Andrea Hořavová
  • v Manipulace s požadavky

Pro nalezení konkrétního požadavku můžete využít funkci „Hledat“, která vyhledá Vámi specifikované požadavky.

Změna přístupového hesla

  • Publikováno 23 února 2015
  • Od Andrea Hořavová
  • v Manipulace s požadavky

Pro změnu Vašeho hesla otevřete Váš profil v pravém horním rohu. A vyplňte Vaše stávající heslo, nové heslo a heslo pro kontrolu. Nakonec vše uložte.

Vložení fotky na svůj profil

  • Publikováno 23 února 2015
  • Od Andrea Hořavová
  • v Manipulace s požadavky

Otevřete v pravém horním rohu Váš profil. Na Vašem profilu zvolte „Vybrat soubor“, dále pomocí adresáře vyberte umístění Vašeho profilového obrázku a potvrďte „OK“. Po nahrátí profilového obrázku vše uložte na Vašem profilu.    

Pozastavení požadavku

  • Publikováno 23 února 2015
  • Od Andrea Hořavová
  • v Manipulace s požadavky

V případě dlouhé nečinnosti požadavku jej lze pozastavit na kartě s detaily požadavku.   Tento požadavek dále najdete v sekci „Pozastavené“, kde jej můžete převzít nebo vrátit (může pouze Inspektor).

Zrušení požadavku

  • Publikováno 23 února 2015
  • Od Andrea Hořavová
  • v Manipulace s požadavky

Vytvořený požadavek lze zrušit přímo v detailu požadavku.   Po zrušení se požadavek zařadí do „Zrušené“ a vrátit jej může pouze uživatel s oprávněním „Inspektor“.

Uzavření požadavku

  • Publikováno 15 ledna 2015
  • Od Podpora eHelpdesk
  • v Manipulace s požadavky

1.Požadavek lze uzavřít a. Z výpisu požadavků b. Z detailu požadavku   2. Pro úspěšné uzavření požadavku je nutné ještě doplnit. a. Důvod uzavření b. Zprávu na výpis c. Čas strávený na požadavku

Zadání nového požadavku

  • Publikováno 15 ledna 2015
  • Od Podpora eHelpdesk
  • v Manipulace s požadavky

Nový požadavek lze zadávat kdekoliv z výpisu požadavků, prostřednictvím tlačítka na pravé straně „Přidat požadavek“.  

Převzetí požadavku

  • Publikováno 08 ledna 2015
  • Od Podpora eHelpdesk
  • v Manipulace s požadavky

1.Požadavek lze převzít dvěma způsoby. a. Z výpisu požadavků b. Z detailu požadavku  

  • Předchozí
  • 1
  • 2
sipka_a.svg
IT Forum
inst-ico / @upit | inst-ico / upit
instalacka
inst-ico / @upit | inst-ico / upit
UPIT
inst-ico / @upit | inst-ico / upit
Software.cz
inst-ico / @upit | inst-ico / upit
© Copyright UPit - IT outsourcing | Design SOLARIS.media