Chyba 809

Nelze se spojit s VPN serverem, protože vzdálený server neodpovídá.

„Chyba 809: The network connection between your computer and the VPN server could not be established because the remote server is not responding. This could be because one of the network devices (e.g, firewalls, NAT, routers, etc) between your computer and the remote server is not configured to allow VPN connections. Please contact your Administrator or your service provider to determine which device may be causing the problem.“

 

Tento problém se může objevit pokud nějaká firewall brána mezi serverem a klientem blokuje porty používané VPN tunelem:

  • PPTP port (TCP port 1723) je blokován firewall bránou/routrem (Vztahující se typ tunelu = PPTP)
  • L2TP nebo IKEv2 port (UDP port 500, UDP port 4500) je blokován firewall bránou/routrem (Vztahující se typ tunelu = L2TP nebo IKEv2)

 

Řešení

Povolte port (jak je zmíněno nahoře) na firewall bráně nebo na routeru. Pokud to není možné, rozmístěte SSTP protokoly na základě VPN tunelu na VPN  server a na VPN klienta, který povoluje VPN připojení napříč firewall bránami, webovými proxy a NAT.

HelpDesk-technicka_pomoc2

Klíčová slova: Blokace portů, Firewall, VPN, Server

Hodnotit tento článek

(39 z 98 z lidí shledali tento článek užitečný)

Máte zájem o eHelpdesk? Neváhejte a kontaktujte nás!

Jméno a příjmení

E-mailová adresa*

Předmět*

Vaše zpráva*