Stránka nebyla nalezena – eHelpDesk https://ehelpdesk.cz Vaše nepřetržitá technická podpora Wed, 27 Sep 2023 16:37:02 +0000 cs-CZ hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.1.18 https://ehelpdesk.cz/wp-content/uploads/cache/2019/10/favicon/3756815929.png Stránka nebyla nalezena – eHelpDesk https://ehelpdesk.cz 32 32 Zakoupení licence eHelpDesk https://ehelpdesk.cz/zakoupeni-licence/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=zakoupeni-licence Tue, 19 Sep 2023 16:41:52 +0000 https://ehelpdesk.cz/?p=996 V dnešní digitální době se stále více softwarových produktů, programů a služeb prodává prostřednictvím elektronických licencí, které lze zakoupit online přes elektronické obchody. Tento proces je rychlý, pohodlný a často i levnější než klasický nákup fyzických nosičů. My eHelpDesk licence nabízíme také přes e-shop software.cz. Licence je možné zakoupit zde eHelpDesk

]]>
Vytvoření znalostní báze https://ehelpdesk.cz/vytvoreni-znalostni-baze/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vytvoreni-znalostni-baze Sun, 24 Feb 2019 12:31:59 +0000 https://ehelpdesk.cz/?p=795 V horním panelu vyberte z nabídky „Znalostní báze“ a klikněte na „Přidat znalostní bázi“.
Screenshot_60

 

Vyplňte název, popisek, práva skupin a uživatelů a pro přidání vše uložte.

Screenshot_61

 

Po vytvoření je možné znalostní bází upravovat, smazat či přiřadit kategorii.Screenshot_62

]]>
Vytvoření priorit https://ehelpdesk.cz/vytvoreni-priorit/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vytvoreni-priorit https://ehelpdesk.cz/vytvoreni-priorit/#comments Sun, 24 Feb 2019 12:22:35 +0000 https://ehelpdesk.cz/?p=786 Pro přidání nové kategorie přejděte do sekce „Helpdesk“ na horním panelu a vlevo dole otevřete „Priority“. Dále pak pokračujte „Přidat prioritu“.
Screenshot_41

 

Vyplňte název a popisek priority. Pro přidání vše uložte.

Screenshot_43

]]>
https://ehelpdesk.cz/vytvoreni-priorit/feed/ 1
Vytvoření SLA https://ehelpdesk.cz/vytvoreni-sla/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vytvoreni-sla Sun, 24 Feb 2019 12:18:58 +0000 https://ehelpdesk.cz/?p=781 Pro přidání nové kategorie přejděte do sekce „Helpdesk“ na horním panelu a vlevo dole otevřete „SLA“. Dále pak pokračujte „Přidat SLA“.

Screenshot_44

 

Vyplňte název, popisek, dobu pro převzetí, dobu pro odbavení (pozn.: doba pro odbavení musí být větší nebo rovna době pro převzetí). Pro přidání SLA vše uložte.

Screenshot_59

]]>
Vytvoření typu https://ehelpdesk.cz/vytvoreni-typu/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vytvoreni-typu Tue, 24 Feb 2015 12:09:33 +0000 https://ehelpdesk.cz/?p=769 Pro přidání nové kategorie přejděte do sekce „Helpdesk“ na horním panelu a vlevo dole otevřete „Typy“. Dále pak pokračujte „Přidat type“.Screenshot_46

 

Vyplňte název a popisek typu a pro přidání jej uložte.

Screenshot_47

]]>
Vytvoření kategorie https://ehelpdesk.cz/vytvoreni-kategorie/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vytvoreni-kategorie Tue, 24 Feb 2015 12:04:02 +0000 https://ehelpdesk.cz/?p=760 Pro přidání nové kategorie přejděte do sekce „Helpdesk“ na horním panelu a vlevo dole otevřete „Kategorie“. Dále pak pokračujte „Přidat kategorii“.

Screenshot_57

 

Vyplňte název a popisek kategorie a pro přidání vše uložte.

Screenshot_58

 

 

]]>
Vytvoření skupiny uživatelů https://ehelpdesk.cz/vytvoreni-skupiny-uzivatelu/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vytvoreni-skupiny-uzivatelu Tue, 24 Feb 2015 11:46:07 +0000 https://ehelpdesk.cz/?p=754 V horním panelu vyberte z nabídky „Skupiny“ a klikněte na „Přidat skupinu“.Screenshot_51

 

Vyplňte název skupiny a její popisek a vyberte uživatele, které do ní budou patřit. Pro přidání v nové skupiny vše uložte.

Screenshot_52

 

 

]]>
Vytvoření uživatele https://ehelpdesk.cz/vytvoreni-uzivatele/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vytvoreni-uzivatele Tue, 24 Feb 2015 11:41:33 +0000 https://ehelpdesk.cz/?p=747 V horním panelu vyberte z nabídky „Uživatelé“ a klikněte na „Přidat uživatele“.
Screenshot_53

 

Vyplňte profil uživatele a pro přidání nového uživatele vše uložte.

Screenshot_54

 

Nový uživatel se zobrazí v sekci uživatelé a je možné jej upravit nebo smazat.

Screenshot_56

]]>
Vytvoření helpdesku pro novou firmu https://ehelpdesk.cz/vytvoreni-helpdesku-pro-novou-firmu/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vytvoreni-helpdesku-pro-novou-firmu Tue, 24 Feb 2015 11:32:50 +0000 https://ehelpdesk.cz/?p=740 Pro vytvoření nového Helpdesku vyberte z horní nabídky „Helpdesk“.

Screenshot_38

Dále v pravé části klikněte na „Přidat helpdesk“.

Screenshot_39

 

 

Nastavte specifika Vašeho nového helpdesku a pro přidání nového Helpdesku vše uložte.

Screenshot_40Nastavení Helpdesku:

  • Název Hepldesku
  • Popisek Helpdesku
  • Aktivní
  • Nastavení práva Inspektora pro uživatele
  • Nastavení práva Inspektora pro skupinu uživatelů
  • Nastavení práva Operátora pro uživatele
  • Nastavení práva Operátora pro skupinu uživatelů
  • Nastavení práva Uživatele
  • Nastavení práva Uživatele skupiny uživatelů
  • Poslání emailu při novém požadavku
  • Přiřazení kategorie
  • Přiřazení priorit
  • Přiřazení typu
  • Přiřazení SLA

 

]]>
Zapomenuté heslo https://ehelpdesk.cz/zapomenute-heslo/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=zapomenute-heslo Mon, 23 Feb 2015 11:56:53 +0000 https://ehelpdesk.cz/?p=726 Klikněte na tlačítko „ZAPOMENUTÉ HESLO“ v pravém dolním rohu přihlašovacího okna.

Screenshot_35

 

Do pole „E-MAIL“ vložte svůj email a klikněte na „POSLAT“.

Screenshot_36

 

V emailu, který jste od systému obdrželi, klikněte na přiložený odkaz. Tento odkaz Vás nasměruje na nové okno, kde je potřeba vyplnit Vaše nového heslo a heslo pro kontrolu.

Screenshot_37

Dále se již přihlašujte Vámi zadaným novým heslem.

]]>